Informacje o wysyłce
Do wysyłki zamówionego towaru korzystamy z usługi kurierskich firmy DPD, DHL, GLS, Fedex, Inpost
Nie chcemy obciążać naszych klientów zbędnymi opłatami. Stąd nie pobieramy żadnych opłat za pakowanie, dzięki czemu ograniczamy koszty dostaw oraz środowisko.
Cena za usługę kurierską do 30kg liczona jak za jedną paczkę.
Cena za usługę kurierską powyżej 30kg uzależniona jest od wagi, gabarytów i odległości. Wycena indywidualna.
§7 ODSTĄPIENIE PRZEZ KONSUMENTA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY
1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 5 – 6 poniżej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 287), Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu, zgodnie z treścią pouczenia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz doręczanego Kupującemu wraz z niniejszym Regulaminem w wiadomości e-mail stanowiącej przyjęcie Zamówienia.
2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Posłużenie się wzorem przez Kupującego nie jest obowiązkowe.
3. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odesłania Sprzedającemu Towaru na koszt Sprzedającego, Sprzedający zażąda od Kupującego zwrotu kwoty poniesionej opłaty.
4. Zwrotów towarów należy dokonywać na adres: Przemyśl, 37–700, ul. Herburtów 50a.
5. Zgodnie z przepisem art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego (Konsumenta) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
6. Towary, o których mowa w ust. 5 powyżej, będą oznaczone na stronie Sklepu poprzez wskazanie w informacjach o każdym takim Towarze, że w przypadku jego zakupu przez Kupującego będącego Konsumentem, zgodnie z przepisem art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu nie będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od zawartej ze Sprzedającym umowy sprzedaży takiego Towaru.
§8 RĘKOJMIA I GWARANCJA JAKOŚCI TOWARU
1. Część Towarów zakupionych za pośrednictwem Sklepu objęta jest gwarancją udzielaną przez podmioty trzecie (np. producentów, dystrybutorów). W odniesieniu do każdego z Towarów informacje o Towarze zamieszczone w Sklepie zawierają wyraźne wskazanie czy są one objęte taką gwarancją wraz z informacją o podmiocie, który udziela gwarancji oraz warunkach takiej gwarancji.
2. Niezależnie od ewentualnych gwarancji udzielonych przez podmioty trzecie, o których mowa w ust. 1 powyżej, wszystkie Towary zakupione za pośrednictwem Sklepu przez Kupujących niebędących Konsumentami objęte są 6 miesięcznym okresem gwarancji jakości udzielanej przez Sprzedającego (Gwaranta – Darhouse Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, 37–700, ul. Herburtów 50a) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Okres gwarancji biegnie od chwili wydania Towaru Kupującemu. Warunkiem skorzystania przez Kupującego z uprawnień przysługujących mu z tytułu gwarancji, jest zgłoszenie Sprzedającemu ujawnionej wady Towaru w okresie trwania gwarancji.
3. W przypadku ujawnienia wad Towaru w okresie udzielonej gwarancji, Sprzedający zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ujawnionych wad. Sprzedający wykona swoje obowiązki, o których mowa w niniejszym ustępie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia wadliwego Towaru przez Kupującego.
4. W celu skorzystania przez Kupującego z uprawnień przysługujących mu z tytułu gwarancji, Kupujący zobowiązany jest na koszt Sprzedającego (Gwaranta) dostarczyć reklamowany Towar wraz z dowodem jego zakupu na adres Sprzedającego tj.: Darhouse Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, 37–700, ul. Herburtów 50a. W przypadku gdy Kupujący zażąda od Sprzedającego (Gwaranta) odesłania reklamowanego Towaru na wskazany przez siebie adres, wysyłka taka następuje na koszt Kupującego.
5. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Towarze. W szczególności udzielona przez Sprzedającego gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych Towarów oraz awarii będących następstwem niewłaściwego użytkowania Towarów, w tym w szczególności nieprzestrzegania zasad użytkowania wynikających między innymi z dostarczonej przez Sprzedającego dokumentacji. Gwarancja nie obejmuje również awarii powstałych w wyniku siły wyższej oraz awarii powstałych na skutek działania osób trzecich.
6. Zapisy Regulaminu dotyczące gwarancji jakości Towarów wraz z dowodem zakupu Towaru za pośrednictwem Sklepu, stanowią dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
7. W oparciu o przepis art. 558 § 1 ustawy – Kodeks cywilny, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona względem Kupującego niebędącego Konsumentem.
8. Względem Kupującego będącego Konsumentem Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa.
§9 REKLAMACJE
1. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe.
2. Reklamacje, zarówno w zakresie Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną, jak i ewentualnych wad sprzedanych Towarów mogą być składane przez Kupujących i Usługobiorców w szczególności w jeden z następujących sposobów:
1. korespondencyjnie pod adresem: Darhouse Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, 37-700, ul. Herburtów 50a;
2. za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: kontakt@darhouse.pl.
3. Sprzedający rozstrzyga reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania i w tym samym terminie informuje Kupującego lub Usługobiorcę o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji, z uwzględnieniem postanowienia ust. 4 poniżej.
4. W razie zgłoszenia przez Kupującego będącego Konsumentem roszczeń z tytułu rękojmi za wady sprzedanego Towaru, w szczególności jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, Sprzedający ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni.
5. Kupującemu przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń przed Sądem Powszechnym.
6. Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc prawną u Miejskiego Rzecznika Konsumentów, w organizacjach konsumenckich (m.in. Fundacji Konsumentów lub Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich), jak również dzwoniąc na infolinię konsumencką pod numerem 801 440 220 oraz 22 290 89 16 (https://www.uokik.gov.pl/infolinia.php), pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl. Szczegółowe informacje na temat ewentualnych sposobów rozwiązywania spraw w przypadku indywidualnych naruszeń praw konsumenta dostępne są pod adresem internetowym: http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.